خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/18 - 18:39
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : استان ها
آزادی خواه مطرح کرد:

رونمایی از نشان جهانی انگور در ملایر

نماینده مردم ملایر در مجلس از جشن رونمایی از نشان جهانی انگور و یازدهمین جشنواره خوشه برتر در روستای جوزان با حضور مسئولین کشوری،استانی و شهرستانی خبرداد.

احد آزادی‌خواه، نماینده مردم ملایر در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت به حضور خود در  جشنواره بادام و گردو در روستای علی آباد دمق اشاره کرد و گفت:جشنواره بادام و گردو به همراه عرضه محصولات کشاورزی منطقه و روستا برگزار شد. 



عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی ادامه داد:این مراسم با سخنرانی  بنده و با حضور معاونین فرمانداری ویژه شهرستان، بخشدار جوکار، تعدادی از روسای ادارات، مهمانان و گردشگران،اعضای شورای اسلامی و دهیار روستا و اقشار مختلف مردم  روستای علی آباد دمق و روستاهای بخش برگزار شد.



نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به رونمایی از نشان جهانی انگور در ملایر  ،افزود:جشن رونمایی از نشان جهانی انگور و یازدهمین جشنواره خوشه برتر در روستای جوزان با حضور مسئولین کشوری،استانی و شهرستانی برگزار شد.



آزادی‌خواه مطرح کرد:این مراسم با حضور دکتر "نیازی" معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور آب و خاک، فرماندار ویژه شهرستان ملایر، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، بخشدار مرکزی شهرستان،مدیر جهادکشاورزی ملایر، تعدادی از مسئولین استانی و شهرستانی، اعضای شورای اسلامی، دهیار و مردم با صفای روستای جوزان و روستاهای دره جوزان برگزار شد.



نماینده مردم شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار با "منصوری " معاون اجرایی رئیس جمهور،تاکید کرد:در دیدار با معاون اجرایی رئیس جمهور؛ مسائل و مشکلات شهرستان ملایر با توجه به انتظاراتی که وجود دارد به ویژه در حوزه تولید و اشتغال مطرح شد. 



وی ادامه داد: از جمله موارد مطرح شده درخواست کمک به راه اندازی و ارائه تسهیلات به سرمایه‌گذاری‌هایی است که در شهرستان ملایر اتفاق افتاده و باعث ایجاد اشتغال حدود ۱۰۰۰ نفر از همشهریان ملایری خواهد شد از جمله:تسریع در تکمیل و راه اندازی مرکز  پرتودهی مواد غذایی، محصولات کشاورزی و صنایع پزشکی که از صنایع دانش بنیان بوده و از ظرفیت و توان داخلی استفاده می شود،تکمیل و بهره برداری از پروژه  دامداری ۶ هزار راسی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا)،تخصیص تسهیلات لازم به منظور اجرای طرح توسعه شرکت خشکبار طلایی جهت راه اندازی کارخانه کاغذسازی.،راه اندازی  صنایع تبدیلی انگور برای جلوگیری از خام فروشی (که در هفته دولت کلنگ زنی شد) با نگاه به ظرفیت‌های زیادی که در این حوزه در شهرستان ملایر وجود دارد.



آزادی‌خواه تصریح کرد: معاون اجرایی رئیس جمهور ضمن تشکر از پیگیری‌ها در حوزه‌های مختلف؛ دستورات ویژه برای پیگیری موارد خواسته شده به معاون اقتصادی خود،وزیر جهاد کشاورزی،بانک کشاورزی و ... جهت حمایت ویژه و به جریان افتادن موارد خواسته شده دادند./



پایان پیام

  • کد خبر : 369625
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار